Într-o zi caniculară vânzările de apă îmbuteliată sunt cu până la 30-35% mai mari decât într-o zi ploioasă sau mai rece, peÂrioaÂdele cu temperaturi ridicate fiind un adevărat „panÂsaÂment” pe una dintre piețele pe care buletinul meteo este urÂmăÂrit de toți executivii de top, scrie Ziarul Financiar.
„În rețeaua magazinelor Carrefour, într-o zi caniculară de vară se vând aproximativ 300.000 de litri de apă îmbuteliată (miÂnerală, de masă, de izvor etc.), în timp ce într-o zi ploioasă sau rece, acestea scad până la 210.000 de litri (contracție de 30%)”, a declarat Andreea Mihai, directorul de marketing al CarreÂfour România, unul dintre cei mai mari retaileri de pe plan local.
Ea spune că în magazinele Carrefour prima jumătate de an a fost favorabilă din punctul de vedere al vânzărilor de apă îmbuteliată și indică faptul că în primul semestru vânzările au avansat cu circa 3% comparativ cu aceeași perioadă din 2012 și cu 1% comparativ cu primul semestru din 2012.
Citește articolul integral în Ziarul Financiar